Igår, idag...

Igår var vi på stan med hela klassen för att samla in pengar till Afrikas horn- ni kanske mötte några irriterande ungar igår som skramlade med en burk i ansiktet på er? Det var riktigt jobbigt iaf, gick runt med tilde, elin, viktor och anton i flera timmar upp och ner på avenyn, hamngatan, brunnsparken m.m m.m... innan vi förstod att vi hade missat lunchen och att det också var anledningen till att vi var så extremt hungriga. Så då satt vi på en parkbänk i regnet med våra små pastasallader och åt ;)
Sen stannade jag kvar på stan (fattar inte hur jag orkade) för att leta efter praktikplats och hittade.... Ingenting! Fick tre visitkort så jag kunde maila iofs men har fått ett nejsvar. 2 more to go! ;) Men annars får jag gå ner till dagiset i närheten, det kan ju vara kul att jobba där också :P
Idag hade vi första riktiga skoldan och jag vet inte hur jag lyckas men innan gympan halkade jag på en sten och vred mitt knä typ :( Sen har jag jätteont i höften, ont i ankeln, revbenen typ och träningsverk överallt... ja jag vet att jag klagar men jag vet inte varför det har blivit såhäär :(
Men ha en bra kväll, jag ska ringa för att se om det är nåra barnvaktstider nästa vecka... suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0