Det Här Önskar Jag...

Jaadu, vad jag önskar mig.... Det finns mycket jag har att önska!
Jag önskar ofta att jag lärt mig något... speciellt eller vad man nu ska säga. Att någon gång vara bäst. Det är inte många som kan säga sånt, men ändå känner många (precis som jag) att det är viktigt! På något sätt kan jag tycka, hur töntigt det än låter, att alla är bäst på sitt sätt!
Om jag skulle prata om just mig, så har jag börjat tänka "det är för sent" väldigt mycket nu. Typ; jag skulle så gärna vilja börja i basket, men det är ju för sent nu...
Vilket ju är helt fel! Jag är bara 15 år, jag är inte nån gammal hund än! Jag tycker att vi borde bli bättre på att försöka uppfylla våra egna önskningar!

Jag önskar:

*Att jag lär mig spela trummor, kanske till och med hittar ett band att vara med i!

*Att jag hittar en bra basket- eller beachvolleyboll- klubb där jag kan börja spela!

*Att jag kan börja tävla med medryttarhästen någon gång!

*Att jag alltid vågar stå för vem jag är och inte skämmas!
Tycker att det sista är riktigt viktigt faktiskt, försökte vara någon annan en gång för länge sedan... Det var bajstråkigt!

Visar stolt upp denna söta bilden på min lilla gossiga lillebroor! Vackraste ögonen i universum! Önskar att jag aldrig förlorar honom!

Får väl visa att han fortfarande är lika söt! (Även om han tar upp lite större plats i sängen)


Kommentarer
Postat av: Jenny Eriksson

SVAR: tack för tipset, lät supergott :)

2011-12-14 @ 18:56:40
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se/
Postat av: Linn

Tja!

Just nu tipsar jag om finfina skönhetsprodukter!

Kolla in! ;)

2011-12-14 @ 22:29:52
URL: http://jalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0