En Häftig Resa

När vi var i USA, sommaren 2011

Från Sweden - New York

Fick sett många filmer på vägen dit!

Vi bodde med min moster och hennes "fina" hund (som kissade på min resväska........)


Mycket ute på stan, resturanger och shower...

Rockefeller Tower, nice view!


Jaaa... vissa shower kanse inte var jättebra...

New York - San Fransisco


Mitt nya favoritställe - Lori's Diner





Vår cab hihi ^^

Från San Francisco - Los Angeles

Bilade hela vägen Highway 1

Hearst Castle, jag såg zebror!!
Ett helt groteskt hotell vi bodde på...
Liten trip till Las Vegas (kan berätta en hemlis, jag gillade inte ens Las Vegas) Va?? vem sa det??
På väg till rockkonsert i LA - Muse!


Självklart har jag många fler bilder men eftersom jag har mycket att plugga ikväll så får det bli lite smått och gott som jag samlat på mobilen! Hade enormt kul under hela resan i alla fall, saknar calamarin så mycket att jag får ont i magen ibland!
Kram o gonatt! Sov så gott allahopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0