Kör en vanlig måndag då!

Såg på julkalendern i morse.... igen hihihihi ^^ Tycker faktiskt att de har höjt standarden detta året, den är riktigt mysig!

I alla fall, sitter just nu på matte lektion, resten av dagen har jag roliga små saker som engelska, svenska och musikal! Får se, kanske har de skrivit ut manuset denna gången... På eftermiddagen ska jag träna, blir lite blandning av fys och fotboll tror jag. Vi får se hur det går! :S
Sen måste jag verkligen göra lite läxor, ska debattera om "framtidens energi" i morgon och har en redovisning om van Gogh på torsdag... och juste! Prov om andra världskriget också!och matteläxa.. :( och engelskan... Sen var det ju inget mer! :D

Vi hörs senare, kramaar! ^^

Repriis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0