Ledig dag!

Vi har fått det som skulle vart "den sista riktiga skoldagen" ledigt! Inget tråkigt julpyssel för oss inte! mwahaha! Vi ska i stället åka till Liseberg på kvällen med hela klassen, alla vill se när Elin åker på isshowen! Har fått höra ganska mycket om träningarna och så från Elin, och jag kan lova att de som klarar att åka på liseberg är riktigt tuffa!

Anywaay... idag tänkte jag ha en lite lugn morgon, med sovmorgon och go frukost och allt sånt trevligt, sen blire att jag åker in till stan för att springa några ärenden. Tänkte försöka att inte köpa något till mig själv också men det brukar inte gå så bra. hehe. Efter det blir det nog lagom att ta sig till liseberg och möta upp med klassen (även om alla springer åt olika håll när vi kommer in ändå).
Hoppas på en rolig dag i alla fall! Kramar så får ni höra mer från mig snart! ^^
Obs! Bilden har blivit redigerad i ett tidigare program, motivet kan framstå som fulare än vanligt samt ha alienfingrar, se ej detta som ett hot...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0