You done whining? Get that shit you call your life straight!



Jag anser, som en onormal människa, att man ska ha ett bra perspektiv på sitt liv. Det här låter väldigt löjligt men jag tycker ändå att jag har en ganska enkel bild på livet... eller? Man måste bara ha orken att göra något av det, men ändå ha förnuftet kvar så att man inte blandar ihop det som är viktigt och oviktigt! Tycker dock att jag varit lite slö på sista tiden... Det gäller att man inte fastnar i "ha förnuftet kvar så att man inte blandar ihop det som är viktigt och oviktigt" och bara flyter med- det är ju inget kul liksom! Har jag tappat allting nu eller förstår man fortfarande vad jag skriver? Hoppas det...


För att ta tag i mitt egna liv då (o föregå med gott exempel haha) så tänkte jag börja med nåt litet enkelt, som bloggen t.ex! För nästa vecka har jag förberett en fin liten lista med saker jag ska skriva om, så det blir lite småspännande!


Självklart ska jag fortsätta "fixa till skiten" i mitt liv, inte för att jag har JÄTTE mycket att rätta till men lite diciplin ska dett väl finnas i alla fall! Då behöver jag ju en stadig planering för att hinna med allt, så det ska jag försöka koka ihop också!


Skulle förresten jättegärna vilja ha erat stöd, om jag skulle börja bli lite lat igen så äre bara o säga till mig på skarpen!


Önska mig lycka till så gör jag detsamma för de som känner för lite förändring! Ha det gött! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0