45-minuters-paus

Har en kort kort paus nu efter att ha kommit hem från skolan. Ska iväg och sitta barnvakt för S ikväll, ingen fritid här inte! ;D
Tänkte göra lite enkla fattiga riddare, får hoppas att det går hem.. Om inte så får det bli pannkakor, igen. När man var liten var det ju självklart att man bara åt tre olika rätter som alla smakade sött eller tråkigt. Man hörde föräldrarna tjata om hur tråkig maten var och att man aldrig provade nåt nytt men man tyckte bara de var elaka som försökte tvinga i en massa starkt kryddad äcklig mat. Nu känner jag att jag har bytt roll lite, det jag kan säga nu är bara förlåt för alla måltider jag förstört!
Så har ätit lite äpple nu och bloggar då (ofc) men sen gör jag läxorna när S somnat. Så gonatt då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0