Day 2

Jaaaa, det var då dag 2 i skolan! Det kändes... som en väldigt lång dag. Gick upp jättetidigt för att hinna duscha o så för att hinna med bussen, det är alldeles för halt för att gå. Seriöst, det måste ju finnas något annat de kan göra för att få bort all is??  Iaf, var med Tilde på eftermiddan innan konfan. Vi skrev rebusar till varandra, jag var jätteduktig, men tilde bara kom in på galna japaner med motorsåg... Hon har inte kunnat hålla tyst om det sen hon såg den där filmen. sorgligt sorgligt. Men sen åkte vi till konfan, jag var inte så seriös kanske när jörgen skulle prata. Stackars honom... Jag skulle beskriva vad en kvinna gjort efter hon mött jesus. Det visste inte jag så han hjälpte lite och sa:
Jörgen: ....hon sprang in till stan...
Lisa: Hon sprang in till stan o ba; woooaaaaa!!
Jörgen: Jaa, helt rätt... på ett sätt.
Lisa: *stolt*
Det var då rättså kul. ;D  Jag laddar bara upp en konstig alien-bild från idag... annars ser det så tråkigt ut.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0