London

Nu är mamma och kusinen Adam på sitt hotellrum i London. Hoppas de får det riktigt bra! Var själv där för 4-5 år sen med min andra kusin John, farmor+farfar. ^^  Det jag kommer ihåg var roligast var ju helt klart Hamley's! Precis när vi kom in i affären åkte det en MEGASTOR frisbee över huvudet på mig. Haha! Drömpalats för alla barn! ;)
Men annars är nog London mer för lite äldre. Det var ju kul och så men jag kommer inte ihåg att jag kollade på några byggnader eller hur det såg ut (förutom när vi var uppe i "London Eye" då) och jag kommer inte ihåg om det fanns några naica kläder eller så heller... haha, jaa jag kanske inte var så mode-intresserad då.
Men iaf, passar på att ge en stor kram till er i London så ses vi på söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0