Morronblomma

Satt i köket och väntade på att vi skulle åka till skolan, passade på att ta lite bilder på den fina blomman som står där inne. ^^ Typiskt mig bara att bli distraherad av en blomma så Tilde måste komma o knacka på i stället...
Vi hade gymnastik idag igen, det är så himla svåårt! Men nu har jag klarat av det mesta på en G-nivå så det är ju bra det iaf. Fattar inte hur vissa människor bara kan hänga sig på ett räck och volta o dra sig upp med armarna? Det är ju fysiskt omöjligt! Fast jag trodde ju det var heelt omöjligt att göra bakåtkullerbytta och ställa sig upp men det visade sig ju vara.... också omöjligt... Men mitt hår hamnar typ under mina knän (?) och jag offrar inte mitt hår för en kullerbytta, sorry. Men en grej jag faktiskt klarade var att lägga mig ner på en bom + ställa sig upp !utan händer!. Coolt.
Hmm, nu vet jag iaf inte riktigt vad jag ska göra... Får väl jobba lite på engelska-arbetet eller nåt sånt. kul! Men först ska jag lyssna på en låt jag hittade helt random- Non Non Non med Camélia jordana :D  Någon som har tips på lite franska låtar??
Blomman i köket ;)

Mei, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0