Lyckad natt!

Gårdagen var superlyckad, alla möttes hos Felix vid 6 eller nåt, sen började vi göra sån där SaraLee-pizza. Vi fick typ dela på alla 9 men det gick bra och det blev verkligen jättegott! :)
Sen var det bestämt att vi skulle kolla på skräckfilm (dåligt för mig som typ inte tål skräckfilmer), men vi skulle i alla fall kolla på instängd 1/2. Jag visste inte vad den handlade om först då så jag frågade dem om det var konstiga monster med o så.. fast dom berättade inte och då blev jag VÄLDIGt rädd när en sån där gollum-sak hoppade fram ur mörkret. Så jag (skicklig javet) ryckte till samtidigt som jag höll min cola i handen. Det skvätte upp i hela ansiktet på mig själv, blev heelt genomblöt! Men som tur var kunde felix låna ut en tröja till mig, vi hittade tillome en rosa, så då var krisen avvärjd :D Sen blev det bara helt sjukt när vi skulle tälta! :O Gräs i hela tältet redan från början ;).
6 av oss var lite väl pigga kanske och var ute och letade efter insekter som viktor skulle fånga, ja man blir ju alltid lite konstig sent på kvällen. Så var vi ute till kanske 4? aa och sen sov jag iaf från kvart i 5 till 5, sen började jag med morgongympa i daggen. Sen försökte vi sova igen (lyckades kanske vid nånstans) och sov då i två timmar. :) Sen åt vi jättegod frukost och solade- Lyckad natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0