Header...

Jag vill verkligen ha en header nu... Det jag har nu är ju bara hemskt, jag gillar inte ens rosa!
Jag har egentligen en header, som jag har gjort själv, färdig men vet ju inte ens hur man ska lägga upp den... :( Jag fattar bara inte?? Tycker att det är lite roligare om man har gjort den själv också, även om det kanske inte blir lika fint. Jaja, får försöka fixa till det där!


Igår var det skola samt lite träning på kvällen (känner att jag har slappat lite väl mycket den sista tiden) så det var en helt vanlig måndag...


Idag däremot så var det ju tisdag (logiskt javet) och jag HATAR tisdagar, det är verkligen den sämsta dan någonsin!! Allt gick bara fel idag och jag känner ingen glädje alls såna här dagar.. :( inte kuul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0