Mangaa ^^

Har nu suttit hela kvällen o kollat på mangaserien Mew mew med tilde (hennes idé!!) och är trött... Det känns ju riktigt moget att ligga i sängen o titta på tecknat medan lillasyster+kompisar kollar på the grudge precis utanför hehe... Men jag har faktiskt redan sett den! *stolt*  Fast sedan såg de en till skräckfilm, och den verkade faktiskt ännu läskigare!! Sneglade lite när jag gick förbi men blev rädd o skrek hela vägen in till rummet där tilde satt och stirrade på mig. Mycket läskigt...

Imorgon borde jag verkligen städa lite, mitt rum ser helt hemskt ut! Sen är det ridlektion som gäller på kvällen, har inte haft det på ett tag så det blir bara härligt. Fast det blir kallt snabbare och snabbare nu... Det gäller att ha tillrckligt många lager på sig- MINST 7!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0