Gymnasiet :S

Hade en ganska bra dag i skolan idag :)

* Imponerade på min franskalärare- betyget fixat där då!
* Hade en normal-trevlig svenska lektion (om en svenska lektion inte är svintråkig så är det braa, tro mig!)
* Hade efter den normal-trevliga svenska lektionen hade jag en riktigt slapp so-lektion hehehe!
Sen hade jag musik och syslöjd också men det var bara typ samma som de ovanstående så det skiter jag i haha, det här var för tråkigt... Helheten av dagen var rolig *punkt*

I stället går jag över till "Gymnasievals- frågan"! Det jag känner är mest intressant just nu är Hvitfeldtska, IB-linjen. Min kusin går första året där nu och säger att det är bra (hittils iaf) och jag tycker ju om att snacka english o så ;) Men sen är det ju så svårt att välja en sån här lifechanging sak, när man bara är 15 år! :o
Jag tycker att man ska välja det som känns rätt i magen!

P.S. Frasse hälsar 0oooooooo0vfghjjjjjmmmmmmmmmm n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0