Inlåsarnyckeltjejen... det är jag det!

Okej, till mitt försvar så skulle jag vilja säga att jag faktiskt inte låst in mina nycklar tidigare denna terminen och att jag fortfarande faktiskt inte är heeeelt hundra på att jag faktiskt har låst in dem!! Någon kaan ha stulit dem också! :o Men det får jag väl reda på imorgon... SPÄNNANDE!!! fast näh...
om för övrigt hem från dansen för ett tag sen- vi blev Väldigt Mycket Bättre på koreografin under 1 och en halv timma, det kan jag lova! :D Men nu är det väl bara att träna vidare på den... och bli vig!
Vi fick tydlingen rollerna i måndags, fast ingen visste att det var nåt då (temadag) så det var bara nåra som kom haha ;)
Aja, mååååste äta nu Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0