Segt javet!

Jag har varit riktig dålig på att blogga de senaste dagarna, men till mitt försvar så har jag försökt flera gånger! Min blogg.se app funkar tydligen inte så allt det jag skrev där har inte kommit upp...

Jag kan väl börja med att berätta hur roligt det var på NRJ i lördags! Vi mötte flera vi kände (jag träffade på min kusin helt random?) och dansade i princip hela tiden. Vi fick till och med dansa en timma mer än vad vi först hade tänkt, vid ett skulle vi hämta våra jackor i garderoben men min hittade de inte förrän vid 2 när det tog slut... Fast det var inte ens de som hittade den! Jag stod utanför disken och såg den på en hylla långt in bland alla oorganiserade jackor, dålig stil tycker jag!

Början av denna veckan tycker jag har gått väldigt långsamt, det har varit mest "träna inför matteprov"- grejs och "skriva en fransk kärleksdikt"- mojs... Dock så var vi med hela klassen på gymnasiemässan igår, det var ju lite halvkul i alla fall! :) Har ju inte bestämt mig för något än men nog skulle det vara roligt att gå på hvitfeldska elller nåt sådant! ;)

Imorgon (förhoppningsvis) så kommer det komma en väldigt rolig liten bildbomb med porträtt bilder som Tilde har tagit på mig den senaste tiden. Hon är så enormt duktig så jag tycker också att det ska bli kul att se dem- det brukar annars bli att de ligger och ruttnar på hennes dator istället eftersom ingen orkar hämta ett usb-minne, hehehe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0