Simmmma

Japp, idag var vi och simmade med klassen- min favoritdag på året (eller?)
För att få mvg då (vilket i princip alla satsar på) så ska man klara:

° 500 m klädsim, extra jobbigt är ju att man måste simma i snigelfart i ett led efter varandra...
° 8 min trampa vatten, direkt efter att man har simmat (kläder på alltså)
° Livräddning, dra upp en docka från bottnen och bogsera en kompis

Nu är det ju så att jag klarade allting men jag får fortfarande klaga på hur otroligt jobbigt det var! :o Det var jättejobbigt!

Sen kom vi hem (vi fick sluta tidigare, score!) och jag o tilde gjorde lunch, sen blev det så att vi bakade kladdkaka också... Man måste ju ha något till efterätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0