Fredagen 27 Januari

På denna härliga fredagen som var hade jag studiedag! Jag tog mig en go och (enligt mig) välförtjänad sovmorgon och sedan skyndade jag och lillasyster iväg till busshållplatsen. Tyvärr då så glömde hon både busskort och papper hemma och försökte springa hem och hämta det innan bussen kom. Det gick inte. Så vi gick på en väldigt frisk promenad i minusgraderna för att ta en buss en halvtimme senare.
När vi kom in till göteborg så sprang vi in i första bästa affär (som råkade vara Rut m.fl.) och kollade runt lite där inne. Jag kom fram till att jag inte brukar handla där... 2 köp senare kom jag fram till att jag borde haha! Efter det gick vi och fixade en praktikplats till henne, gick i lite fler affärer och fikade inte. Tyvärr. Vid 4 eller något träffade vi också vår fina mor och vi tre skuttade sedan iväg över göteborgs kullerstensfyllda gator, hela vägen bort till "The star of India". Där har de riktigt god indisk mat! Ganska billigt också! Hihihihihihihihihi! I alla fall! Efter det gick vi till dagens veckans höjdpunkt..... Mission Impossible 4: Ghost Protocol!! Den var verkligen jättebra, en äkta actionfilm! Rolig var den också, kan verkligen rekommendera den! Efter filmen åkte vi alla hem och sussade! typ ^^
Wiiiii! Biioo!
Min vackra familj som skutar omkring... Jag går lite längre bak... osynlig...


En mössa jag köpte för att jag frös så mycket! ^^ Det är nyttigt med lite spontanköp tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0