Jag listar....

Mina Topp Tio Klädesplagg Just Nu:

1. Min nya färgsprakande tröja från Rut m.fl  (Går även att knyta framtill)
2. Det jag tror kommer bli mitt snyggaste sommarplagg, Steilmann!
3. En sockersöt byxdress som jag använde hur mycket som helst i usa, är dock finare i somrigt dagsljus!
4. En lite halvcool "väst" som passar min stil väldigt bra!
5. En bra skjorta som sitter väldigt snyggt, ett måste i garderoben ju!
6. En lite olivgrön långklänning som sitter jättesnyggt vid resåren, jättebra för... när man vill ha långklänning helt enkelt...
7. Coolt linne tiiiep
8. En tröja som går att matcha med massa skojjiga saker!
9. Ny sommarklänning från Rut m.fl
10. Har beställt ett linne från nelly.com, foto kommer så småningom! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0