Snälla Människor

Vad är det idag då? Tisdag? Mmmmm, det tror jag...

Jag tappade min mobil igår. Inte bra alls! Dock så visste jag inte att jag hade tappat den. För jag var liksom helt säker på att jag bara hade glömt de hemma. Sprang runt i huset igår och var sur... dels för att spotify inte funkade, dels för att jag inte kunde hitta min mobil. Ringde till slut efter den för att försöka höra vart den var. Fatta att jag blev förvånad där jag kröp runt så tyst jag kunde när någon plötsligt svarar. I min telefon då! Då var det en byggarbetare (med grön hjälm som han beskrev sig) som hade plockat upp den och väntat på att någon skulle ringa! Så nu ska jag fåå den idag! :D :D :D Jag blir så glaaad då! Så glad att han ska få choklad! Finchoklad! ^^

Tack alla ni snälla människor som gör rätt när man råkat göra fel! Tack Tack Tack! Tänk om fler människor skulle vara så här snälla mot varandra, helt utan anledning! Det skulle vara så härligt! En komplimang eller bara lite tröst är till sååå mycket hjälp, det är konstigt att de inte händer oftare! Men som sagt- Tack alla ni som hjälper!

Nu ska jag gå ut och ge komplimanger och rädda regnskogar... Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0