Lägger in stöten

Lägger in stöten, Sverige och trysil, Norge i min lista för besökta skidorter. Är nu här i stugan efter 2 dagar uppe i norr, har inget annat än gott att säga hittintills!
Vi bor antagligen i ett av de minsta husen man kan hitta här uppe, och det är delat i 2... Haha men det är ändå jättemysigt och jag behöver ju inte sitta upp i sängen. ;)  Första dagen lyckades jag vurpa 3 gånger, mamma är rädd för att jag ska bli för "vild" i slutet av veckan och börja tänka; "Oj, där är ett staket.. Och titta där! En snödriva bara några meter bort... Den ser faktiskt ut lite som en ramp...". Haha, skulle jag aldrig göra!
Men jag tycker ändå att det roligaste är att åka off-pist! Även om jag inte är någon "trixare" eller har några såna där mini-skidor så njuter jag väldigt mycket av att åka runt i den djupa snön och ducka för trädgrenar! Gav också förslaget att vi skulle åka snöskoter någon dag i veckan men jag tror inte att de kommer gå med på det, vi får väl se... :/
Bilder från uppe i liften och sånt kommer någon annan dag, tills dess bjuder jag på andra inlägg hehe! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0