The studio

Idag fick jag med Lisa, Tilde och (med lite fixotrix) Elsa till "The Studio" i nordstan. Det här var min julklapp till dem som vi inte hunnit lösa in förrän nu. Det var jättekul där, lite lång väntan kanske men annars... kul ^^ Fast jag måste erkänna att sminket inte var det bästa, man såg liksom fjortisranden på mina foton så det var lite seegt, först när hon började med krämen I was likee:
Are you kidding me?
Och när hon höll på med håret haha! Jag bad om "strandrufs" typ men det blev inte riktigt det ;)
Efter typ 2 timmar väntandes så delades vi upp två och två och jag och Elsa fick gå med en av fotograferna. Vi bytte om i en egen loge (classy, I know) och jag skulle då börja med mina snygga kläder haha!
Jag fick posa lite där inne o så....
...Sen var det Elsas tur och så bytte vi så tre gånger var :) Sedan skulle tydligen våra *föräldrar komma tillbaks för att kolla på fotona och vi passade på att äta lite kakor medan vi vänta hehe...

*Plånböcker ;)

Så då fick vi gå in i nåt litet rum och "kolla hur många bilder vi ville köpa", för 400 st eller vad det är. Det blev väldigt tyst och jag tror att alla såg ut typ
"Cause I ain't buyin shit hehehehe"

När nån av oss till slut klämde ut att vi faktiskt inte skulle ha några utan mest var där för upplevelsen (som ju faktiskt var riktigt rolig!) så kom vi därifrån och alla sa hejdå och kramades och snackade lite till och sa hejdå igen ^^
Det här var ett ganska udda inlägg men vad gör man inte för att missa lite läxtid? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0